.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش آقای رئیس برای ماندن !!؟؟
تلاش آقای رئیس برای ماندن !!؟؟

در پی انتقاد شدید جامعه ورزش استان نسبت به عزل و نصب های فله ای هادی حسینی مدیر کل تربیت بدنی استان مازندران و دخالت در هیئت های ورزشی و عدم هماهنگی با مسئولین فدراسیون ها و سازمان تربیت بدنی ،‌شنیده ها حاکیست با توجه به مشخص شدن جانشین جدی وی تلاش های شدیدی از طرف این مدیر کل و لابی های سیاسی پشت پرده برای ماندن چند روزه اش صورت می گیرد.
این در حالیست یکی از چهره های خوشنام عرصه ورزشی استان به عنوان جایگزین وی انتخاب شده و از حمایت جامعه ورزشی، مسئولان و اکثریت نمایندگان استان برخوردار است و  تلاش های زیادی جهت تخریب چهره ایشان توسط آقایان در دستور کار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1386
همه میدانند که این آقا چطوری سر کار آمده ایشان به لطف آقای معاون در هیات فوتبال عضویت داشت و جهت پیگری کار مدیر کلی تربیت بدنی این آقای معاون پیگری میکرد در حین راه دید که زمینه کار ایشان فراهم تر است مسیر راه این آقای معاون را دور زد و مسئولیت گرفت.من میدانم مطالب مرا درج منی کنید اگر درج کنید در آینده موارد بیشتری را افشاء میکنم.
نا شناس 2 تير 1386
پاسخ این کارنابخردانه ای را که یک مدیر به اصطلاح استانی انجام داده راباید همین گونه داد،تاوی بداندکه با آبروی انسانها،فقط به خاطراینکه مدیرکل است نمی تواند ببرد.بالاخره یکی باید به آقای حسینی عزیز گوشزد کندکه کارش اشتباه است وتصمیم های خود را از روی غرض وسیاسی میگیرد.درصورتیکه ورزش جای این بازیها نیست وورزشکار هم اسباب بازی نیست.
نا شناس 2 تير 1386
اين مديركه فقط تانوك بيني خودرامي بيند بايد نسبت به بي احترامي هائيكه به كل هياتهاي ورزشي استان دراين چندوقت كرده است پاسخگوباشد.
اگرپشت پرده مسابقات ورزشي كه وي به انهامي نازدمثل جام جهاني كشتي، براي مردم روشن شود ديگر جاي وي دراين استان نيست. ورزشكاران ماباتمام وجودوباغيرت خود به تنها يي وبدون هيچ كمكي ازسوي اين افرادبه ميدانهاي ورزشي ميروند ومدال ميگرند،اماپوزش رااين اقا ،معاونينش وروساي ادارات تربيت بدني شهرستانها ميدهند.
متاسفانه صداوسيما نيز باوي همراه شده ووي رابزرگ ميكندچراكه آقاي شجاعي به عنوان رئيس هيات ورزش همگاني استان انتخاب شده است و...
نا شناس 3 تير 1386
مطلبی را در روزنامه بشیر تحت عنوان "شايعات براي دو سيد حسيني مازندراني"خواندم برام خیلی جالب بود که روزنامه بشیر میاید و در این خصوص تحلیل مینویسد.بشیری که end تمام شایعات در استان است
مثل اینکه فراموش کرده بعد از رو کار آمدن دولت نهم هر بار یک استاندار معرفی میکرد مثل استاندار شدن" نیاز ، ابراهیم زاده ،..."و کاسبی های آنچنانی که با این ابزار میکند .یک روز با یک تیتر مدیرکلی را کیسه کش حمام میکند و با چراغ سبز نشان دادن او را به عرش اعلاء میرساند بهر حال این هم یک فنی توی کاسبی ...
نا شناس 3 تير 1386
من بنظرم تا کنون هیچ مدیر کلی به اندازه حسینی برای ورزش مازندران زحمت نکشید شما یک مقدار انصاف داشته باشید اگر ایشان یک نیروی امنیتی میباشد این یک حسن میباشد. ایشان از این وسیله در راستای تقویت ورزش استان استفاده میکند. کمی انصاف داشته باشید آقای مدیر شمال نیوز ارزشی.
نا شناس 3 تير 1386
نمی دانم منظور این خواننده از زحمات این آقا چیست اگر منظورش شیرین کاری هایش است بله گاهی می خندیم به ان . آقای حسینی زیاد به زحمت نیفتید و بهتر این قدر آبروی خود را حفظ کنید و محترمانه کناره گیری کنید . آخر کاری با آبروریزی و خجالت پست را ترک نکنید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.